Veel gestelde vragen

Verzending & Levering

Closed
safasdfasf
Wat is de levertijd?

Momenteel hanteren wij levertijden van 5 weken.

De bezorgkosten en montage op de begane grond is tijdelijk gratis.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verwerkt is, kun je jouw bestelling annuleren.

Stuur ons een mailtje via de contact pagina en vermeld je bestellingsnummer en de artikelen die je wilt annuleren. Een bestelling kan tot 48uur geannuleerd worden. Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.

Geen bevestiging ontvangen

Het kan zijn dat de bevestiging mails worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Artikel in winkelwagen plaatsen

Je plaatst een artikel in je winkelwagen door op een productpagina de door jou gewenste maat en/of kleur te selecteren en vervolgens op ‘In winkelwagen’ te klikken.

1. Kies je maat
2. Leg in je winkelwagen
Staat een artikel op je verlanglijstje of in je winkelwagen dan is het artikel niet gereserveerd. Raakt het artikel uitverkocht dan verschijnt het woord ‘uitverkocht’ bij het artikel. Wil je zeker zijn van je aankoop dan adviseren wij je om het artikel direct te bestellen.

Bestellen

Closed
Wat is de levertijd?

Momenteel hanteren wij levertijden van 5 weken.

Kan je bezorgen op een afhaalpunt?

Je kunt er helaas niet voor kiezen om je bestelling te laten leveren op een afhaalpunt.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar je hebben verzonden. Je kunt het artikel dan het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij je aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is.

In het geval dat je de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Je kunt helaas niet via het retour-etiket een vervangend artikel aanvragen. Helaas kan de klantenservice vanwege technische redenen ook geen artikelen voor je vervangen, verrekenen of een nieuwe bestelling voor je plaatsen.

Mis je artikel(en) bij je bestelling?

In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Bepalen waar en wanneer je bestelling word bezorgd

Wanneer je een meubelstuk hebt besteld nemen wij contact met je op. Helaas is het niet mogelijk om zelf een specifieke dag of tijd uit te kiezen voor de bezorging. Doorgaans leveren wij op zaterdagen.

Kortingscodes

Closed

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Voorwaarde kortingscode of cadeaubon

– Mogelijk niet van toepassing op afgeprijsde artikelen
– Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of acties
– Beperkte geldigheidsduur
– Mogelijk gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde*
– Is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde**

*Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden, anders is de kortingscode niet geldig voor jouw bestelling
** In het geval dat je je bestelling retourneert is je kortingscode niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling
*** Het gebruik van VVV bonnen is niet mogelijk

Let op: Helaas is het niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode of cadeaubon te verrekenen. Ook de klantenservice kan je hierbij niet helpen. Je kunt de kortingscode of cadeaubon uiteraard bij je volgende bestelling gebruiken.

Betalen

Closed

l

Betalen met IDEAL

Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:

Selecteer je bank
Klik op ‘Volgende’, hierdoor kom je op de pagina ‘Bestelling controleren en versturen’
Nadat je op ‘iDEAL’ klikt wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
Rond hier je betaling af
Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Betonlook Fabriek site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling
Zodra je bestelling is geplaatst ontvang je een bevestiging in de mail.

Betaalwijzen bij Betonlook Fabriek

Bij Betonlook Fabriek heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:

Betalen met iDEAL
Betalen met Creditcard
Betalen met Klarna
Contant betaling bij aflevering

Betalen met creditcard
Bij ons kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en Bancontact.
Aanmaning ontvangen ondanks betaling
Het kan voorkomen dat de betaling van je rekening en het ontvangen van een aanmaning zich hebben gekruist. Hou er alsjeblieft rekening mee dat bij vooruitbetaling en betaling op rekening, afhankelijk van je bank, een verwerkingstijd van je betaling van 2 tot 4 dagen geldt. Wanneer je de volledige rekening al hebt betaald, kun je de aanmaning als niet verzonden beschouwen.
Duur verwerking betaling

Het is afhankelijk van de door jouw gekozen betaalwijze hoe lang het duurt voordat je betaling is verwerkt.

Bij betaling via iDEAL wordt de betaling vrijwel direct verwerkt.

Bij betaling via creditcard wordt het rekeningbedrag gecrediteerd wanneer je bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Veilig winkelen bij Betonlook Fabriek

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding / Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien. De belangrijkste bescherming blijft echter je eigen wachtwoord. Geef je wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot jouw account.

Betonlook Fabriek voldoet aan de geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften. Je contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. 

Retour & Terugbetaling

Closed
Terugbetaling

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van eventuele labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Kan ik een artikel ruilen?

Artikelen kan je ruilen door de artikelen te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten op de website. Wij adviseren je bestelling meteen te bevestigen, zeker als de voorraad nog maar gering is. Je dient voor de nieuwe bestelling opnieuw vooraf te betalen of je ontvangt weer een aparte rekening.

Informatie over hoe je een artikel retourneert, vind je hier.

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen met elkaar te verrekenen of om via het retouretiket een vervangend artikel aan te vragen.

Onze klantenservice kan vanwege technische redenen ook geen artikelen voor je vervangen, verrekenen of een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een klacht

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht binnen 24 uur te beantwoorden.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Defect artikel retourneren

Wanneer een artikel beschadigd of defect is, kun je gebruik maken van je recht van reclamatie.

Hiervoor vragen wij je vriendelijk om het volgende te doen:

  • Een duidelijke en complete beschrijving over hoe de beschadiging of het defect is ontstaan.
  • 3 tot 4 foto’s die de beschadiging of het defect bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste een foto duidelijk zichtbaar zijn. Bovendien moet het volledige artikel, eenmaal met voor- en eenmaal met achterkant.
  • Je kunt de foto’s mailen naar info@betonlookfabriek.nl. Hou er rekening mee dat je e-mail, inclusief foto’s, niet groter is dan 25 MB. We raden je daarom aan om je foto’s als JPEG-bestand door te sturen.
  • Na ontvangst van de foto’s word je verzoek zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt binnen enkele dagen een bericht over de verdere verwerking van je verzoek.

Wil je een vervangend artikel bestellen? Meer informatie hierover vind je onder ‘Kan ik een artikel ruilen’.

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Is jouw vraag nog niet beantwoord?
Neem dan contact op met onze klantenservice.

Open Whatsapp
👋 Hoi, kunnen we je ergens mee helpen?
👋 Hoi, kunnen we je ergens mee helpen?