Waarom kan ik jullie niet bellen?

Wij bieden bieden een uitgebreide klantenservice voor onze producten. Dat doen we echter niet telefonisch, maar uitsluitend online via Whatsapp, Facebook Messenger & Mail.

Via een van deze kanalen wordt de vraag direct voorgelegd aan ons team. Zij bekijken vervolgens wie het best kan helpen met het beantwoorden van de vraag zodat je het juiste antwoord krijgt. Op deze manier kunnen we snel en efficiënt werken.

Deze manier van werken heeft als voordeel dat je dus snel en goed geholpen wordt. Bovendien hoeft er geen duur 0900-telefoonnummer gebeld te worden om vervolgens minutenlang in de wachtrij te hangen voor een beschikbare medewerker. Daarnaast houden we zo de kosten laag, waardoor ook onze tarieven laag kunnen blijven.

Dat betekent overigens niet dat we nooit bellen. Afhankelijk van de vraag kunnen medewerkers besluiten dat telefonische ondersteuning handiger of sneller is. In dat geval bellen we je uiteraard terug. Dat kost je dan helemaal niets.

Open chat
👋 Hoi, kunnen we je ergens mee helpen?
👋 Hoi, kunnen we je ergens mee helpen?